مقاله و تحقیق دانشجویی هــوپــاد رایانه

مرکز دانلود طرح های لایه باز ... پروژه و مقاله کارشناسی و کارشناسی ارشد در تمامی رشته ها

پیشنهاد شگفت انگیز با اطمینان خرید کنید ترجمه مقاله

تحقیق سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت های بیمه -crm در بیمه

تحقیق سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت های بیمه -crm در بیمه

 

چکیده

در شرکتهاي بیمه CRM تحقیق حاضر به بررسی عوامل مؤثر در پیادهسازي میپردازد. این تحقیق براساس این سؤال شکل گرفت که با توجه به اهمیت اجراي آیا شرکتهاي بیمه)و بهطور موردي شرکت بیمه ایران( آمادگی لازم براي ، CRMپیادهسازي این سیستم را دارند؟ بنابراین به بررسی عوامل مؤثر در پیادهسازي این سیستم پرداخته شد که بعد از بررسی عوامل و مدلهاي مختلف، مدل 4 بعدي،« تمرکز بر مشتریان کلیدي » که داراي عوامل CRM عوامل مؤثر در پیادهسازي است، انتخاب « تکنولوژي » و « استفاده از مدیریت دانش » ،« سازماندهی متناسب »شد

 

 

این تحقیق دارای صفحه عنوان اماده ،فهرست کامل با قابلیت اپدیت شدن و شماره گذاری دو قسمتی

تعداد صفحات  26 ورد(word)

فهرست

 

مقدمه. 1

مبانی نظری پژوهش... 2

کارکرد مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت‌های بیمه. 3

مدل نظری تحقیق. 7

ارزیابی ارزش طول عمر مشتریان. 9

شخصی‌سازی.. 9

سازماندهی متناسب با CRM.. 10

ساختار سازمانی.. 10

تعهد منابع سازمان‌. 11

مدیریت منابع انسانی.. 11

.مدیریت دانش... 12

یادگیری و تولید دانش... 12

انتشار و تسهیم دانش... 13

به کارگیری دانش... 13

تکنولوژی.. 13

مدل آمادگی سازمان برای اجرای‌ CRM.. 14

روش‌شناسی پژوهش... 15

نتیجه‌گیری و پیشنهادات.. 17

سازماندهی متناسب با CRM.. 17

تکنولوژی.. 18

تمرکز بر مشتریان کلیدی.. 19

مدیریت دانش... 20

منابع. 21

 

 

 



پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 1,800 تومان
(شامل 10% تخفیف)
مبلغ بدون تخفیف: 2,000 تومان
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
ایمیل
موبایل

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
crm-bimaeh_169938_7936.zip188.9k