مرکز دانلود طرح های لایه باز ... پروژه و مقاله کارشناسی و کارشناسی ارشد در تمامی رشته ها
دسته بندی محصولات
آخرین محصولات فروشگاه
محبوبترین محصولات
Hoopad Rayaneh پیشنهاد شگفت انگیز با اطمینان خرید کنید ترجمه مقاله

بررسی تجارت الکترونیک و فروشگاه اینترنتی

بررسی تجارت الکترونیک و فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی و تجارت در وب

ایجاد فروشگاه اینترنتی، تبلیغ و اطلاعات كامل محصولات یك شرکت به نمایش در می آید و مشتری با داشتن كارت پرداخت واسطه ویا كارت‌های اعتباری، پس از جستجو و انتخاب، در خواست خرید می کند. سایت واسطه پس از كسر مبلغ محصول از حساب وی، این درخواست را در وهله اول از طریق فکس و یا تلفن (در آینده از طریق کامپیوتر به صورت آنلاین و یا از طریق SMS و یا تلفن گویا ) به فروشنده ارجاع می دهد و فروشنده می بایست در مدت زمان توافق شده، کالا را برای مشتری ارسال نماید.

مزایای ایجاد فروشگاه اینترنتی برای فروشندگان داشتن ویترینی قابل رویت در سرتاسر ایران و كشورهای منطقه
 داشتن بازدید كنندگان بسیار (شركتها، ادارات، موسسات، بنگاههای تجاری، متخصصان، دانشجویان و ...(
وسعت نامحدود فروشگاههای اینترنتی

در فروشگاههای سنتی به علت كمبود جا، امكان نگهداری تمامی محصولات بر اساس تنوع، اندازه، تركیبات و ... وجود ندارد كه این مسئله در فروشگاه اینترنتی كاملاٌ حل شده است یعنی به دلیل عدم محدودیت در فضا، فروشنده می تواند سبد محصولات تولیدی خود را به متنوع ترین شكل ممكن به همراه توضیحات كامل و بیان برتری های كیفی و فنی به زبان ساده و با درج قیمت ها و عكس های زیبا در معرض دید مشتریان قرار دهد.

نتيجه گيري

سيستم امنيت اطلاعات شايد پر هزينه و وقت گير به نظر آيد اما با توجه به اهميت اطلاعات در بقاي سازمان وجود چنين سيستمي بسيار ضروري مي نمايد. اعمال چنين سيستمي برا ي هر سازمان لازم بوده و بسته به سطح اطلاعات و ارزش اطلاعات سازمان گستردگي متنوعي خواهد داشت. اما هرگز محو نخواهد شد. و در كل لازم است سازمانها سه شرط زير را در طراحي سيستم امنيت اطلاعاتي خود مد نظر داشته باشند:

اطمينان از سلامت اطلاعات چه در زمان ذخيره و چه به هنگام بازيابي و ايجاد امكان براي افرادي كه مجاز به استفاده از اطلاعات هستند.
دقت: اطلاعات چه از نظر منبع ارسالي و چه در هنگام ارسال و بازخواني آن بايد از دقت و صحت برخوردار باشد و ايجاد امكاناتي در جهت افزايش اين دقت ضرورت خواهد داشت.
قابليت دسترسي: اطلاعات براي افرادي كه مجاز به استفاده از آن مي باشند بايد در دسترس بوده و امكان استفاده در موقع لزوم براي اين افراد مقدور باشد

در صورت تحقق طرح ، مجموعه بازار الكترونيك ميتواند شامل تعداد زيادي فروشگاه با كالاهاي كاملا متفاوت باشد. از سوي ديگر سرويس سايت‌هايي كه به مشتريان سرويس ميدهند نيز داراي تنوع است و هر يك ميتوانند خدماتي مانند تضمين سلامت كالا يا ايجاد حساب اعتباري براي خريد كاربران  را عرضه نمايند.

بازار الكترونيك وابستگي همزمان به سايت مركزي آن نداشته و وظيفه سايت مركزي در حد صدور امضاي الكترونيك براي سايت هاي فروشنده و خريدار جديد و معرفي فهرست اجناس موجود هريك از فروشگاه‌ها ميباشد. در نتيجه بازار الكترونيك ميتواند در صورت بروز اشكال در بخش هاي مختلف خود به فعاليت ادامه دهد. بديهي ترين ويژگي اجراي اين طرح اين است كه خريداران بجاي اين كه خود در ميان سايت هاي مختلف به جستجوي كالاي مورد نظرشان بپردازند عامل متحرك خود را براي اين منظور ارسال ميدارند كه علاوه بر صرفه جويي در وقت ايشان ، موجب كمتر شدن ترافيك شبكه ميگردد.

طراحي زيربناي بازار الكترونيكي در اينجا به پايان ميرسد وليكن موضوعات ديگر همانند همراه كردن اطلاعات كارت اعتباري جهت انجام خريد و يا جستجو براي كالاهاي وابسته (در صورت يافتن كالاي اصلي با شرايط مناسب) ، از جمله امكاناتي هستند كه ميتواند در آينده به اين مجموعه افزوده شود.

 

تعداد صفحات 46 word 

 

فروشگاه اینترنتی و تجارت در وب... 1

مزایای ایجاد فروشگاه اینترنتی برای فروشندگان. 1

داشتن ویترینی قابل رویت در سرتاسر ایران و كشورهای منطقه  داشتن بازدید كنندگان بسیار (شركتها، ادارات، موسسات، بنگاههای تجاری، متخصصان، دانشجویان و ...( 1

وسعت نامحدود فروشگاههای اینترنتی.. 1

نداشتن محدودیت زمانی.. 2

كاهش هزینه های جانبی وسود آوری بیشتر. 2

پرداخت اینترنتی.. 2

مزایای ایجاد فروشگاه اینترنتی برای فروشندگان. 4

حل مشكل حمل و نقل.. 4

بیمه. 4

امكان فروش قسطی.. 4

شکل‌های گوناگون تجارت الكترونیكی‌ 7

كارت اعتباری چیست؟. 12

تاریخچه‌ 12

آ شنايي با پول الكترونيك... 14

ويژگيهاي پول ا لكترونيك... 14

مشكلا ت مطرح در روش پول الكترونيكي.. 18

برقراري خاصيت ناشناس ماندن استفاده كنندگان پول ا لكترونيكي.. 19

جلوگيري از پرداخت مجدد پول الكترونيكي.. 20

پيامد هاي اقتصادي گسترش استفاده از پول ا لكترونيكي.. 21

افزايش كارآيي مبادلات... 22

وا سطه هاي مالي و بانكها 23

اثرهاي كلان اقتصادي.. 24

رشدوتوسعه كاربرد پول الكترونيك و مؤسسات پرداخت الكترونيك در جهان. 27

پرداخت الكترونيك در ايران. 27

امنيت در تجارت الكترونيك... 27

مسايل امنيتي در تجارت الكترونيكي.. 28

مديريت امنيت اطلاعات... 30

سيستم امنيت اطلاعات... 31

انواع خطرهاي تهديد كننده سيستم اطلاعاتي.. 33

رمز گذاري نامتقارن. 39

امضاي الكترونيك... 40

بررسي درستي عامل.. 40

انتقال اطلاعات... 41

نتيجه گيري.. 44

منابع : 46

 


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 2,400 تومان
(شامل 40% تخفیف)
مبلغ بدون تخفیف: 4,000 تومان

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
comi50_424483_1482.zip68.6k





بررسی تاثير كامپيوتر بر جامعه

بررسی تاثير كامپيوتر بر جامعه جامعه شناسي كامپيوتر   كامپيوتر و اينترنت امروزه به بخش غير قابل انكار و مهمي از زندگي اكثر مردم جهان مبدل شده است. بررسي جامعه شناختي و تاثير متقابل جامعه بر كامپيوتر و جامعه شبكه اي و بالعكس اثرات فراوان كامپيوتر و برنامه هاي كامپيوتري و اينترنت و... بر شكل جامعه، ساختار و سازمان آن، هنجارها و ارزشهاي جامعه و حتي انحرافات اجتماعي و... مسئله قابل ملاحظه اي است. از ديگر سو از بعد روان شناخت ...

توضیحات بیشتر - دانلود 4,000 تومان 2,400 تومان 40% تخفیف

الگوریتم ژنتیک فازی برای خوشه بندی داده های گروهی genetic fuzzy k-Modes

الگوریتم ژنتیک فازی برای خوشه بندی داده های گروهی genetic fuzzy k-Modes چکیده خوشه بندی روشی است که داده های یک مجموعه داده را به گروه یا خوشه تقسیم می کند . از مرسوم ترین روش های خوشه بندی،الگوریتم های خوشه بندی k-Means وfuzzy k-Means می باشند.این دو الگوریتم فقط روی داده های عددی عمل می کنند و به منظور رفع این محدودیت، الگوریتم های k-Modes و fuzzy k-Modes ارائه شدند که مجموعه داده های گروهی (دسته ای) را نیز خوشه بندی می کنند. . با این وجود، این الگوریتم ها ،شبیه هم ...

توضیحات بیشتر - دانلود 4,000 تومان 3,200 تومان 20% تخفیف