مرکز دانلود طرح های لایه باز ... پروژه و مقاله کارشناسی و کارشناسی ارشد در تمامی رشته ها
دسته بندی محصولات
آخرین محصولات فروشگاه
محبوبترین محصولات
Hoopad Rayaneh پیشنهاد شگفت انگیز با اطمینان خرید کنید ترجمه مقاله

تجزيه تحليل، پيچيدگيهاي صنعتِ تجارت الكترونيك

تجزيه تحليل، پيچيدگيهاي صنعتِ تجارت الكترونيك

مقدمه:

 

در ابتدا، دو اثري را كه گهگاهي با تكنولوژيهاي اطلاعاتي قبلي مورد ملاحضه قرار گرفته، بررسي مي‌كنيم: تغيير توازن قدرت در يك صنعت و هماهنگي بهتر فعاليتها، درون و مابين شركتها. سپس، سه اثر ديگري كه مستقيماً روي حلقه‌هاي ارزش (value chins) صنعت كه برتري زيادي به عنوان نتيجة تغييرات مهم در علم اقتصادِ تجارتي كه بوسيلة اينترنت آورده شده است، دارد را بررسي مي‌كنيم.

اين سه اثر عبارتند از: عدم مداخله، عدم يكپارچگي و تقارب ديجيتال حلقه‌هاي ارزش. گرچه اين اثرات قبلاً مشاهده شد، اما آنها به عنوان نتيجة فوائد ويژه‌اي كه بوسيلة شبكة جهاني به ارمغان آورده شده، پر اهميت‌تر شده‌اند.

جمع بندي

بر مبناي تجزيه و تحليل شكل گرفته در بخش قبلي اين بخش نشان داد كه چطور تجارت الكترونيك در ساختار بسياري از صنايع با تغيير دادن بنيان‌هاي اقتصادي آنها تغيير ايجاد كرده است.

اين مسأله ممكن است در يك تغيير سريع قدرت ميان بازيگران متفاوت در يك صنعت يا به صورت مشهودتر در شكل گيري مجدد ساختار صنايع، منعكس گردد. تأثيرات اساسي مي‌تواند به صوررت دو يا سه  سري خلاصه شود.

ـ عدم ميانجي‌گري / ميانجي‌گري مجدد

ـ عدم ادغام / ادغام

ـ همگرايي ديجيتالي

اين مناسبات اصلي  تغيير در ساختار صنايع، تغييرات در ساختارهاي هزينه‌اي هستند اگر چه فشارهاي مؤسسه‌اي، فرهنگ ملل و سياست عمومي نياز دارند كه مورد توجه قرار بگيرند.

 

 تعداد صفحات 30 word

 

مقدمه: 2

تغيير قدرت صنعت.. 3

قدرت معامله خريداران. 3

تهديد داوطلبان ورود جديد: 3

تهديد جانشيني: 4

قدرت معاملة خريداران: 5

معاملة قدرت عرضه كنندگان: 5

مسابقة رقابتي مابين دست‌اندركاران موجود: 6

افزايش قدرت مشتريان: 6

تجزيه تحليل سيستم ارزش: 7

واسطه زدائي / واسطه‌ گري مجدد: 10

نظرية هزينة معامله: 12

عدم اجماع/ اجماع مجر 15

اجماع مجدد 19

همگرايي ديجيتالي. 19

توليد محتوا 20

بازيافت محتوا و پردازش.. 22

دو هدف مختلف آينده: 25

تأثير بر روي صنايع جهاني: 25

فاكتورهاي غير اقتصادي. 26

قابليت‌هاي سازماني: 27

روابط مشتري و تأمين كننده: 27

مؤسسه گرايي: 28

جمع بندي. 31


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 2,400 تومان
(شامل 40% تخفیف)
مبلغ بدون تخفیف: 4,000 تومان

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
comi31_425835_4408.zip33.6k





بررسی تجارت الکترونیک و فروشگاه اینترنتی

بررسی تجارت الکترونیک و فروشگاه اینترنتی فروشگاه اینترنتی و تجارت در وب ایجاد فروشگاه اینترنتی، تبلیغ و اطلاعات كامل محصولات یك شرکت به نمایش در می آید و مشتری با داشتن كارت پرداخت واسطه ویا كارت‌های اعتباری، پس از جستجو و انتخاب، در خواست خرید می کند. سایت واسطه پس از كسر مبلغ محصول از حساب وی، این درخواست را در وهله اول از طریق فکس و یا تلفن (در آینده از طریق کامپیوتر به صورت آنلاین و یا از طریق SMS و یا تلفن گویا ) به ...

توضیحات بیشتر - دانلود 4,000 تومان 2,400 تومان 40% تخفیف

بررسی تاثير كامپيوتر بر جامعه

بررسی تاثير كامپيوتر بر جامعه جامعه شناسي كامپيوتر   كامپيوتر و اينترنت امروزه به بخش غير قابل انكار و مهمي از زندگي اكثر مردم جهان مبدل شده است. بررسي جامعه شناختي و تاثير متقابل جامعه بر كامپيوتر و جامعه شبكه اي و بالعكس اثرات فراوان كامپيوتر و برنامه هاي كامپيوتري و اينترنت و... بر شكل جامعه، ساختار و سازمان آن، هنجارها و ارزشهاي جامعه و حتي انحرافات اجتماعي و... مسئله قابل ملاحظه اي است. از ديگر سو از بعد روان شناخت ...

توضیحات بیشتر - دانلود 4,000 تومان 2,400 تومان 40% تخفیف