مرکز دانلود طرح های لایه باز ... پروژه و مقاله کارشناسی و کارشناسی ارشد در تمامی رشته ها
دسته بندی محصولات
آخرین محصولات فروشگاه
محبوبترین محصولات
Hoopad Rayaneh پیشنهاد شگفت انگیز با اطمینان خرید کنید ترجمه مقاله

ترجمه مقاله Retail brand equity Conceptualization and measurement - حقوق صاحبان سهام با نام تجاری خرده فروشی مفهوم و اندازه گیری

ترجمه مقاله Retail brand equity Conceptualization and measurement - حقوق صاحبان سهام با نام تجاری خرده فروشی  مفهوم و اندازه گیری

مجله خرده فروشی و مصرف کننده خدمات

حقوق صاحبان سهام با نام تجاری خرده فروشی : مفهوم و اندازه گیری

ا- مقدمه

امروزه  گرایش به سمت  مارک های خرده فروشی در بسیاری از کشورها  افزایش پیدا کرده است. ( به عنوان مثال ، هوانگ و huddleston ، 2009 ; کومار وsteenkamp ، 2007 ;quelch و harding ، 1996 ).

نوآوری کیفی ، بسته بندی پیچیده و طیف گسترده ای از مارک های خرده فروشی ( kumar و steenkamp ،2007) ارزش مصرف کننده را می تواند از طریق بازاریابی نام تجاری واقعی خرده فروشی ایجاد کند. (2004  keller; Aliawdi.)

یکی از منابع از موفقیت نام تجاری خرده فروشی با کیفیت درک شده ، که منجر به ذخیره و  وفاداری در فروشگاه ها شده اعلام کرده است .( burt ، sparks  ، 2002 ;corstjens ، lal ,2000; ward , Halstead,1995; Richardson , 1997; RondanCataluna , 2006 )

سیاست هایی ، نام تجاری خرده فروشی را در سراسر اروپا و به طور خاص در بلژیک ، هلند ، سوئیس و انگلستان توسعه داده اند. ( Oubina ، همکاران ، 2006)

با این حال ، به نظر میرسد سیاست های خرده فروشی با نام تجاری از یک کشور به کشور دیگر و همچنین از یک خرده فروشی به دیگری در داخل همان کشور توسط خرده فروشان اروپای توسعه یافته است. ( jahansson ،  Burt  ، 2004).

 در این مقاله به مطالعه وضعیت مارک های خرده فروشی در فرانسه می پردازیم  که سطح عملکردی ، متوسط از مارک های خرده فروشی بین پادشاهی متحده ( احتمالا پیشرفته ترین)  ایتالیا  (میان کمتر توسعه یافته )در اروپا دارد.

 

دانلود مقاله Retail brandequity:Conceptualizationandmeasurement

برای دانلود مقاله انگلیسی اینجا کلیک کنید

 

 

فرمت فایل word

تعداد صفحات 30 


 
ا- مقدمه
2- حقوق صاحبان سهام با نام تجاری خرده فروشی ها و فرضیه توسعه
2-1. ارزش ویژه نام تجاری مدل کلر به علامت های تجاری خرده فروشی و فرضیه اصلی آن است.
2-2 . تصویر نام تجاری خرده فروشی از مارک های سازنده
2-2-1 مارک های خرده فروشی به عنوان مارک های خدماتی اند : تاثیر بر روی ساخت تصویر نام تجاری خرده فروشی.

2.2 مشخص کردن محتوا از تصویر نام تجاری خرده فروشی: بازیابی اقلام به روش کیفی
2.3 انتخاب اقلام
2.4 سازه های پنهان از تصویر نام تجاری خرده فروشی
تجزیه تحلیل تاییدی: اعتبارسازه
1 قابلیت اطمینان و اعتبار همگرا و تفکیک قبل از تست مدل
1.1 روش اعتبار سازنده بازتابنده
1.2 روش اعتبار سازنده
مشارکت، محدودیت ها و دیدگاه های پژوهشی.
ضمیمه
 


اشتراک بگذارید:

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 16,000 تومان
(شامل 20% تخفیف)
مبلغ بدون تخفیف: 20,000 تومان
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
ISIA_655393_1311.zip214k





مقاله آی پی شبکه های مجازی خصوصی VPN - ترجمه مقاله BGP/MPLS IP Virtual Private Networks

مقاله آی پی شبکه های مجازی خصوصی VPN - ترجمه مقاله BGP/MPLS  IP Virtual Private Networks چکیده این سند روشی را شرح می دهد که توسط آن ارائه دهنده خدمات می تواند از ستون فقرات IP برای ارائه ی IP شبکه های مجازی خصوصی (VPNs) به مشتریان خود استفاده کند. این روش از یک "مدل همتا" استفاده می کند که در آن مسیریاب های لبه ی مشتریان (مسیریاب های CE) مسیرهای خود را به مسیریاب های لبه ی ارائه دهندگان خدمات (مسیریاب های PE) ارسال می کنند؛ هیچ "پوشش" آشکاری در الگوریتم مسیریابی مشتری وجود ندارد و م ...

توضیحات بیشتر - دانلود 50,000 تومان 35,000 تومان 30% تخفیف

مقاله خدمات شبکه خصوصی LAN با استفاده از سیگنالینگ پروتکل توزیع برچسب

مقاله خدمات شبکه خصوصی LAN  با استفاده از سیگنالینگ پروتکل توزیع برچسب ترجمه مقاله Label Distribution Protocol (LDP) Signaling Virtual Private LAN Service (VPLS) Using خدمات شبکه خصوصیVPLS) LAN)  با استفاده از سیگنالینگ پروتکل توزیع برچسب (LDP)   چکیده این سند راه حل خدمات شبکه خصوصی LAN با استفاده شبه سیم را توضیح می دهد، سرویسی که قبلا پیش از فناوری های تونل اجرا شده بود و به عنوان خدمات انتقال LAN شناخته می شود(TLS). یک VPLS یک بخش LAN براب ...

توضیحات بیشتر - دانلود 20,000 تومان 18,000 تومان 10% تخفیف

دانلود مقاله حفظ حریم خصوصی در اینترنت اشیا یک مدل و چارچوب حفاظتی

دانلود مقاله حفظ حریم خصوصی در اینترنت اشیا یک مدل و چارچوب حفاظتی مقدمه اینترنت اشیا در حال تبدیل شدن به محیط محاسباتی جدیدی است که از طریق اتصال "اشیا" نظیر نرم افزار و سرویس های اطلاعاتی، دستگاه ها، تجهیزات و حسگرها به انجام محاسبات می پردازد. این اشیا می توانند از طریق اینترنت با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. پیش بینی می شود رشد برنامه های کاربردی مبتنی بر IoT فوق العاده بالا باشد. ادغام شبکه های اجتماعی و تکنولوژی های محاسبات فراگیر در IoT، افراد و گروهای مردمی ...

توضیحات بیشتر - دانلود 10,000 تومان 6,000 تومان 40% تخفیف