مرکز دانلود طرح های لایه باز ... پروژه و مقاله کارشناسی و کارشناسی ارشد در تمامی رشته ها
دسته بندی محصولات
Hoopad Rayaneh پیشنهاد شگفت انگیز با اطمینان خرید کنید ترجمه مقاله

مقاله عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده در تهیه ی موسیقی

مقاله عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده در تهیه ی موسیقی

 

فرمت فایل word

 

تعداد صفحات 15

 

   آماد پرینت گرفتن

 

موسیقی محصولی است که در زندگی بسیاری از انسان ها حضور دارد و در کشور ما نیز از گذشته مورد توجه مردم بوده است. بررسی موسیقی به منزله ی محصولی متمایز و با نگاه بازاریابی و رفتار مصرف­ کننده اهمیت دارد. در این مقاله تلاش شده تا عوامل موثر بر رفتار مصرف­ کنندگان در تهیه ی موسیقی بررسی شود. این تحقیق از نظر هدف کاربردی، به لحاظ روش جمع آوری اطلاعات، توصیفی و از نظر ماهیت موضوع پیمایشی است. 262 نمونه به شیوه ی نمونه­ گیری تصادفی در دسترس 815 عضو جامعه ی آماری انتخاب شده است. در این تحقیق از روش های آماری مختلف از جمله، آزمون کولموگروف-اسمیرنوف، تحلیل عاملی تاییدی و اکتشافی، ضریب همبستگی پیرسون، مدل سازی معادلات ساختاری و تحلیل واریانس یک طرفه استفاده شده است. آزمون فرضیات نشان داد که عوامل اجتماعی دموگرافیکی و فشار زمانی بر رفتار مصرف­کننده در تهیه ی موسیقی از فروشگاه ها و سایت های موسیقی تاثیر معناداری ندارد، اما عوامل مرتبط با موسیقی، فضا، سهولت دستیابی، امکان تعامل و گستره ی محصولات بر رفتار مصرف­ کننده در تهیه ی موسیقی از فروشگاه ها و نیز سایت های موسیقی تاثیر مثبت و معناداری دارد.

واژه های کلیدی:

بازاریابی موسیقی، تهیه ی موسیقی، رفتار تهیه ی موسیقی، رفتار مصرف­ کنندگان موسیقی، رفتار مصرفی موسیقی

مقدمه

موسیقی بخش کلیدی فرهنگ انسان ها برای قرن ها بوده است و نواختن موسیقی و گوش دادن به آن برای اهداف متعدد مانند سرگرمی، درمان و سلامتی، کمک به یادگیری و عامل انگیزه بخش استفاده می شود (Cockrill et al., 2011: 160). در جهان امروز، گوش دادن به سبک های مختلف موسیقی، جزء جدایی ناپذیر زندگی انسان ها شده است و خواسته یا ناخواسته همواره در معرض شنیدن انواع موسیقی قراردارند. در واقع، موسیقی در جای­جای زندگی ما حضور دارد. در اماکن ورزشی، نظامی، تفریحی و حتی مذهبی، از سبک ها و آلات مختلف موسیقی استفاده می شود (علیخواه و خانی ملکوه، 1385: 199). مصرف موسیقی، موضوع نسبتاً جدیدی در متون دانشگاهی است، اگر چه خود مصرف موسیقی بخشی از فرهنگ انسان ها طی قرن ها بوده است و در هر فرهنگ شناخته شده ی انسانی یافت می شود(Cockrill & Liu, 2013: 1). مصرف موسیقی از گذشته بخش مهمی از جامعه ی انسانی شناخته شده است. احتمالا هیچ فعالیت فرهنگی دیگری وجود ندارد که به این میزان نافذ و تاثیرگذار باشد و بسیاری از رفتارهای انسانی را شکل دهد و کنترل کند

 

فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

مبانی نظری

الف) موسیقی، مصرف موسیقی و صنعت موسیقی

ب) اهمیت شناخت مصرفکنندگان موسیقی

ج) رفتار مصرفکننده

روش شناسی تحقیق

فرضیه های تحقیق

یافته های تحقیق

نتیجه

فهرست منابع

 


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 3,000 تومان
(شامل 40% تخفیف)
مبلغ بدون تخفیف: 5,000 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
m1_709159_5220.zip513k





مقاله کاربرد ‌‌‌هوش‌ مصنوعی ‌در اطلاع‌رسانی و ارائه دانش

مقاله کاربرد ‌‌‌هوش‌ مصنوعی ‌در اطلاع‌رسانی و ارائه دانش چکیده‌ هدف‌ هوش مـصنوعی کـشف فـرایندهای فکری است که بار فتارهای‌ هوشمندانه مرتبط است.؛همچنین درصدد یافتن‌ راه‌هایی است تا کـارکردهایی را که معمولا نیازمند هوش انسان شبیه‌سازی‌ کند. در‌ مقایسهء انسان و رایانه،تفاوت‌ در‌ ساختار،عـلت اصلی اختلاف‌ بین مـغز و رایـانه بیان شده است.فنون هوش مصنوعی مبتنی بر روش‌هایی است که از علوم مختلف و دانش ...

توضیحات بیشتر - دانلود 3,000 تومان

تحقیق بررسی فناوری اینترنت اشیا

تحقیق بررسی فناوری اینترنت اشیا مقدمه اینترنت اشیاء[1] یکی از فناوری‌های نوین در عصر کنونی است. اما حوزه های کاربردی آن هنوز به طور کامل مورد تحلیل و بررسی قرار نگرفته است. پس از فراگیر شدن کاربرد اینترنت اشیاء، موضوع امنیت و محرمانگی آن توجه زیادی را به سمت خود جلب کرده و به موضوعی بحث بر انگیز در این حوزه مبدل شده است. حفاظت از IoT فعالیتی پیچیده و مشکل است. اینترنت اشیاء نیازمند مکانیزم‌های محرمانگی، یکپارچگی، تصدی ...

توضیحات بیشتر - دانلود 3,000 تومان 2,400 تومان 20% تخفیف

تحقیق در مورد امنیت اینترنت اشیا

تحقیق در مورد امنیت اینترنت اشیا مقدمه عبارت اینترنت اشیاء(IOT) که مربوط به وسایل، اشیاء و نمایش مجازی در یک ساختار شبه-اینترنتِ قابل شناسایی یکتا می باشد، برای اولین بار در سال 1998 پیشنهاد شد(1).در سالهای اخیر، مفهوم اینترنت اشیاء بوسیله  برخی از کاربردها مانند خواندن الکتریکی هوشمند، بیان خانه های سبز، نطارت درمانی از راه دور و حمل و نقل هوشمند، معروف شده است. عموماً، IOT دارای چهار مولفه اصلی شامل حس کردن، دسترسی ناهمگن ...

توضیحات بیشتر - دانلود 1,500 تومان
پرفروش ترین محصولات

فروشگاه اینترنتی هوپاد رایانه