مرکز دانلود طرح های لایه باز ... پروژه و مقاله کارشناسی و کارشناسی ارشد در تمامی رشته ها
دسته بندی محصولات
Hoopad Rayaneh پیشنهاد شگفت انگیز با اطمینان خرید کنید ترجمه مقاله

دانلود تحقیق اصول سرپرستی فروش

دانلود تحقیق اصول سرپرستی فروش

مقدمه

 هر سازماني براي رسيدن به اهدافي فعاليت مي كند. مهمترين هدف يك سازمان يا شركت ارائه كار يا خدمات است. و بايد كالاها، توليد يا خدمات را طوري ارائه دهد كه براي مصرف كنندگان مقبول افتد. فروش با فنون متاقعد كردن طرف مقابل يا به اصطلاح عام با مشتري مرتبط است. مسلماً با خواندن كتاب درباره روشهاي فورش مي توان آنها را آموخت و به كار گرفت. ما به بررسي مسايل خواضي كه مبتلا به فروشندگي ايراني است پرداخته ايم. شاهد مثالهاي زير نمايانگر اين دو نكته اساسي است كه اولاً (فروش مثل هر مهارت ديگر يك تخصص است و بايد با آموزش و تمرين آموخته شود، باوري كه در يارن ضعيف است. دوم اينكه مواردي پيش مي آيد كه در آنها روشهاي گفته شده در كتابها كارائي ندارند و مستلزم ابتكار و نو آوري هستند. تجربيات ما نشانگر انعطاف پذيري شرايط فروش و حضور مشكلات خاص در موقعيت اجتماعي ما مي باشد.

 احترام به مشتري از نكات كليدي فروش است

          يكي از فعاليتهاي عمده شركت ما، توليد يكنوع وسيله الكتريكي است. از آنجا كه اين وسيله بطور سفارشي براي مشتريان ما توليد مي شود، لذا ضروري است كه اكثر خريداران، قبل از خريد، يكبار از محل كارخانه ما بازديدد كنند و امكانات و توانائيهاي شركت ما را بررسي نمايند.

 از جمله مشكلات ما براي فروش اينگونه محصولات، وجود شركتي رقيب بود. اين شركت 15 سال بيشتر از ما سابقه فعاليت داشت و با امكانات خاص آنموقع، موفق به دريافت مقادير زيادي ارز، با نرخ بسيار ارزان جهت خريد ماشين آلات و تجهيزات خود شده بود و با سرماه اي اندك امكانات فوق العاده زيادي فراهم آورده بود.

 اگر ما تصميم مي گرفتيم ماشين آلات و ابزار مورد نياز خود را ، معادل كارخانه آنها تهيه كنيم علاوه بر اينكه چنين سرمايه اي در اختيار نداشتيم، تهيه آن ميزان سرمايه گذاري، عملاً امكان رقابت را از ما مي گرفت؛ زيرا بايد ارز به نرخ حدوداً يكصد برابر آنها تهيه مي كرديم و در نتيجه، قيمت تمام شده محصولات ما حداقل 20 تا 50 برابر قيمت تمام شده آنها مي گشت. بنابر اين امكان رسيدن به آنها براي ما به هيچ وجه نه وجود نداشت و نه به فرض وجود، توجيه اقتصادي داشت. اما ما معتقد بوديم و ايمان داشتيم كه توان فني و تخصصي ما، اگر از آها بيشتر نباشد، حداقل كمتر از آنها نيست.

          مدتها در اين فكر بودم كه چگونه بر اين مشكل فائق آيم و مشتريان را متقاعد به خريد از شركت خودمان بكنم. در همين خلال، ظرف مدت يكماه، دو مشتري بزرگ دولتي كه هم از كارخانه آنها و هم از كارخانه ما بازديد كرده بودند شركت ما را بعنوان تامين كننده كالا تاييد نمودند. فرصت خوبي بود كه از ديدگاه مشترين توانمنديهاي خودمان را بفهمم و همچنين، ضعفهاي موجود را تا نسبت به رفع نقايص و تقويت توانمنديها اقدام نمايم. هر دو مشتري بر روي دو نكته تاكيد داشتند كه شايد از نظر من در نگاه اول مهم جلوه نمي كرد، اما بعدها تاكيد فراوان بر روي همين دو نكته باعث گرديد كه تعداد بسيار زياد و غير قابل تصوري از مشتريان را به خود جذب كنيم. آن دو نكته به قول مشتريان به شرح ذيل بود:

 

فرمت فایل word

تعداد صفحات 38

 

فهرست

مقدمه. 1

احترام به مشتري از نكات كليدي فروش است... 1

دادن اطلاعات تخصصي به مشتري الزامي نيست... 3

بايد ريشه داشت، ساقه قطور كافي نيست... 4

شكستن قولي كه به مشتري داده بوديم. 6

فروش چه زماني تمام و كامل مي شود؟. 7

جلب رضايت مشتريان موجود سهل تر است... 9

راز موفقيت در كميسيون. 11

مشتري بايد حق انتخاب داشته باشد. 13

عدم اطاعت كور كورانه. 14

چگونه پروژه فروش شكست خورد. 15

چگونه براي خود رقيب تراشيديم.. 17

با شرايط عادي در فروش چكار بايد كرد؟. 19

فروش ابتكاري.. 21

نقش كاركنان خدمات پس از فروش در افزايش فروش.... 22

نااميد نشويد.. 25

پيدا كردن تصميم گيرنده در سازمان.. 26

چرا ضرر كرديم؟. 28

پرداخت پول تعهد مي آورد. 30

نبض خود را به دست ديگري ندهيد.. 31

الگويي براي قيمت دادن.. 33

بازديد مشتري در حين ساخت دستگاه. 34


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 1,500 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
sarparsti-_750357_9066.zip192k





دانلود پاورپوینت مديريت ارتباط با مشتري

دانلود پاورپوینت مديريت ارتباط با مشتري تعريف 1 : رويكردي چند جانبه، جامع و گسترده است كه براي ايجاد هماهنگي بين ميزان فروش، خدمات مشتريان، بازاريابي، پشتيباني و ديگر فعاليت‌هاي مربوط به مشتري استقرار مي‌يابد يك استراتژي است که تلاش دارد نيازها و رفتارهاي مشتريان را به منظور پيشرفت و ارتباط قوي‌تر با آنها شناسائي كند . روش صحيح براي مطالعة «مديريت ارتباط با مشتري»، فرايندي مي‌باشد كه در آن همة بخشهاي اطل ...

توضیحات بیشتر - دانلود 2,000 تومان

مقاله نـقش‌ زنان در توسعه بازارهای مالی

مقاله نـقش‌ زنان در توسعه بازارهای مالی فرمت فایل word   تعداد صفحات 18   آماده پرینت گرفتن زنان به عنوان یکی از مهمترین سرمایه های انسانی در جامعه، نه تنها موضوع و هدف هر توسعه ای به شمار می روند؛ بلکه عامل تقویت کننده موثری در پیشبرد اهداف توسعه علی الخصوص توسعه بخش مالی می باشند. در واقع یکی از نشانه های توسعه هر جامعه ای، بازارهای مالی ای می باشد که توسط زنان راه اندازی و مدیریت می شود، که کشورهای در حال توسعه ن ...

توضیحات بیشتر - دانلود 3,500 تومان 3,150 تومان 10% تخفیف

تحقیق اصول مدیریت دانش

تحقیق اصول مدیریت دانش   اصول مدیریت دانش   مدیریت دانش مستلزم سرمایه گذاری است. دانش یک دارایی است اما اثر بخشی آن مستلزم سرمایه گذاری در دارایی های دیگر نیز هست . هم چنین بخش زیادی از فعالیتهای مدیریت دانش نیازمند سرمایه گذاری هستند به عنوان مثال  آموزش کار کنان فعالیتی است که به سرمایه گذاری نیاز مند است. مدیریت دانش نیازمند پیوند انسان و تکنولوژی است. انسان و رایانه هر کدام توانایی خاص خود را دارن ...

توضیحات بیشتر - دانلود 5,000 تومان 4,000 تومان 20% تخفیف
پرفروش ترین محصولات

فروشگاه اینترنتی هوپاد رایانه